Мотоблок ДТЗ 510ДН
Код: 000030061
Артикул: 000030061
Інформація для покупців
Швидка доставка по всій Україні
Доставка по Україні здійснюється на умовах передоплати. Залишок за товар ви вносите при отриманні.
Сплатити 500 UAHГарантія та обслуговування
Способи оплати
Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН
Тип палива | Дизель |
Вал відбору потужності | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Кількість передач вперед/назад | 3 / 1 |
Місткість паливного бака, л | 4,0 |
Модель двигуна | 186FA |
Вимірювальні прилади | — |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×710×880 / 1600×1140×800 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Датчик рівня мастила | — |
Електрообладнання | — |
ЗІП | У комплекті |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Колія коліс, мм | 720 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 273 |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 40; 95; 130 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8 |
Об’єм картера двигуна, л | 1,3 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 3,0 |
Об’єм системи охолодження, л | — |
Потужність двигуна, к. с. | 10,0 |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 123 / 128 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | — |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL |
Тип охолоджувальної рідини | — |
Тип привода трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Тип приводних пасів | — |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип, ємність АКБ А∙год | — |
Транспортні колеса | 4.00-10 |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Основна відмінність ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН — це застосування дизельного двигуна потужністю 10 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Відгуки
Залишити відгук