Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН

Мотоблок ДТЗ 510ДН

Код: 000030061 Артикул: 000030061

33432 грн.

В наявності

Інформація для покупців

Швидка доставка по всій Україні

Доставка по Україні здійснюється на умовах передоплати. Залишок за товар ви вносите при отриманні.

Сплатити 500 UAH

Гарантія та обслуговування

  • Офіційна гарантія.
  • Гарантія 1 рік або 6000 км.
  • Запчастини в наявності.
  • Власна станція технічного обслуговування.

Способи оплати

  • Оплата готівкою кур'єру.
  • Наложений платіж на Новій Пошті, Delivery та Інтайм.
  • Оплата на сайті карткою.
  • Оплата у кредит.

Характеристики Мотоблок ДТЗ 510ДН

Тип палива Дизель
Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Глибина культивації, мм До 200
Кількість передач вперед/назад 3 / 1
Місткість паливного бака, л 4,0
Модель двигуна 186FA
Вимірювальні прилади
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
Датчик рівня мастила
Електрообладнання
ЗІП У комплекті
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 8=(2+1+1)×2
Колія коліс, мм 720
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 273
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
Об’єм картера двигуна, л 1,3
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 3,0
Об’єм системи охолодження, л
Потужність двигуна, к. с. 10,0
Привід фрези Прямий із конічним редуктором
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Система запуску двигуна Ручний стартер
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 123 / 128
Спосіб вмикання заднього ходу Рукоятка на кермі
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип охолоджувальної рідини
Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
Тип приводних пасів
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Тип, ємність АКБ А∙год
Транспортні колеса 4.00-10
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Тип коробки передач Шестеренчаста
Основна відмінність ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН — це застосування дизельного двигуна потужністю 10 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.На всі мотоблоки ДТЗ  надається гарантія 2 роки.

Відгуки

Залишити відгук